Zara TRF.....

                                                                                               CLICK TO SEE MORE








Last call for spring to come!Pleaseeee, can't wait to wear all these colorful pieces! After all sale purchases, i said no more, but when i saw new collections....here we go again! :) Today, im choosing Zara TRF, and these are my favorites! Shirts in pink and green, skinny bright jeans, cropped  baggy pants... should i say something more?! :)
Danas sam u Zari, isključivo me tamo možete pronaći.... ;) I dok sneg i dalje veje, nove kolekcije su već stigle, dozivaju nas!Skoncentrisana sam na TRF deo, a ovo su moji favoriti! Majice sa džepićem bez rukava od svile i pamuka u pink i zelenoj boji ( oko 2400 dinara,  ako se ne varam), skinny ili baggy pantalone ( cene se kreću od 2500-3000 dinara), cvetna torba ( oko 3000 din.) , .... a cene za ono što vam se dopada,  možete najlakše saznati ako uđete na njihov sajt ( izaberete zemlju koja ima online prodaju) i na tu cifru dodate između 200-500 dinara, u zavisnosti od proizvoda. Moram vam priznati da ova moja računica nikada nije omanula! ;) Klik na TRF, i uživajte!
Share on :
Zara TRF.....
Zara TRF.....
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5